Tuesday, December 27, 2011

Family vacation @ Reunion skola 1988??

Salam ukuwah semua!
Lawaknye hahahaaa...
Baru aku tau yang ibu ngan Mak Andak aku dlu blaja dlm 1 batch,1 skola...Kirenye ibu aku dlula knal ngan Mak Andak aku sblm Pak Andak aku sndiri..Btul lah org tua2 kata,'Dunio ni kocik jo...'
Korang pernah x pergi tmpt nie:
'wet world pedas,N.Sembilan

Btmpt di Wet World Pedas,N.Sembilan,btarikh 24 Disember 2011...Tmptnye biase2 je tapi best la jugak utk reunion kcil2an mcm nie..Aku x sgke yang aku dberi peluang utk gi mndi2 manda tepat2 slps result PMR keluar tempoh hari,ni bole dkatakn nak celebrate rmai2 lah nie..Bkn utk aku je,boleh dkatakn utk Mustaqim yg jgk bru amik result cam aku,Abg. Muiz yg bru abis SPM, n Siti Hajar yg dh sebulan dpt result UPSR.Pncapaian x pnting..yg pntg usaha yg kte dh buat..Skrg nie time utk celebrate ramai2 plak!Alhamdulillah,bngge aku ade family supportive cam nie..





Gambar kt ats nie plak ialah antara jamuan kcil yg kami adakn kat umah Pak Andak.Pergh!tbangkit selera kami nk mkn bkali2..Sekali sekala kan??Wlupun bdn masing2 dh lenguh2 brendam dlm air,kami still ade selera nk buat mkn2 nie.., rase sgguh gmbira n bahagia dpt cuti2 ngan family besarku...Harap dpt adakn lg thn dpn..~*

No comments:

Post a Comment