Thursday, November 29, 2012

Terbaca Isu...

Salamm..
Hari ni aku terbaca satu isu..Menarik jugakla isu yang aku bace ni..Jeng,jeng,jeng...ni tajuknya:

MRSM vS SBP


Aku tak pahamlah,ape sangat bezanya dua 'sekolah bertaraf elit' ni.Padahal semuanya same je.Same excellent,same bijak,same semuanya.Kenapa kita kene bpuak2 macam ni?Hmm..x paham aku~Dulu pun waktu Form one,aku ade krisis jugak nak masuk SBP ke atau MRSM, tapi aku rase dua2 tu same je,x ade bezanya pun..Zaman kian mendatang ni..MRSM semakin fire SBP dan SBP smakin fire MRSM..Ah!pening dengan dunia ni..Dalam menuntut ilmu pun perlu berpolitik ke..

Ade satu lagi yang buat aku tercuit dengan banyak2 post yg aku bace.Ade satu komen yg mngatakan..
=> mane peranan mrsm ulul albab dekat terengganu tu ea,I wonder..

Tersedak aku lepas baca post tu,iyelah sebab aku antara student first batch dekat situ.Nak je aku tanya:'Apa peranan kitaorang utk leraikan isu MRSM-SBP ni??'Hello mann,nak tulis komen tu berpikirlah sikit.Kita semua ni same je,jangan hanya nak menuding jari ke arah pihak yang lain..lagi2,kalau diri tidak bertindak apa2..-sekian-

Haii,
Nasib baiklah ade srang bro ni buat komik utk sedapkan hati Hamba Allah sorang nih,creative dan best jugakla komik yg dia buat,kalau ade yg terasa (mungkin),aku mintak maap sangat2,aku doakan yang sekecil2 masalah ni boleh diatasi..
Ni link dia,bacalah..kalau hati anda kepanasan..hehe

p/s:Betul cakap mak aku,susah nak cakap dengan orang yang pandai nih..*~

No comments:

Post a Comment